Bďż˝dďż˝ na bie��co z wydarzeniami, subskrybuj kanaďż˝y RSS
     Zobacz inne kanaďż˝y tematyczne RSS dziennika BIOLOG
Wiadomo�ci | Biotechnologia | Botanika | Ciekawostki | Ekologia | Le�nictwo | Medycyna | Zoologia | Encyklopedia | Forum chemiczne | Forum medyczne |

BioSektor Regionu Europy Środkowej

2010-02-10 17:11:07   Biotechnologia

Na trzy miesiące przed BioForum 2010 szereg zachodnioeuropejskich firm jest zainteresowanych współpracą i rozwojem biznesowym w sektorze biotechnologii, farmacji oraz life science w Regionie Europy Środkowej. Dotychczas swój udział w imprezie potwierdziło ponad 70 wystawców z całego świata, a liczba ta dynamicznie wzrasta?..

Zwracamy uwagę na:

?    AES CHEMUNEX (Francja) - pionier w produkcji pełnej gamy oprzyrządowania dla laboratoriów mikrobiologicznych, biotechnologicznych i badawczych. Wachlarz zastosowań obejmuje zarówno rozwiązania dla pobierania próbek jak i analizy wyników.
?    LORENZ LIFE SCIENCE GROUP (Niemcy) ?  dostawca oprogramowania do zarządzania dokumentacją naukową dla działów rejestracji i urzędów rejestracji.
?    IMGM (Niemcy) ?firma usługowa posiadająca w swoim portfolio zaawansowane usługi oparte na fachowej wiedzy z zakresu analizy DNA, RNA oraz bioinformatyki.
?    BIOLINE (Wielka Brytania) ? produkcja substancji chemicznych mających zastosowanie podczas wykonywania nowoczesnych analiz wykorzystywanych między innymi w biologii molekularnej.

Wymienione powyżej firmy będą brały udział nie tylko w części targowej BioForum. W obszarze ich aktywności jest także BioPartnering, który stanowi unikalny katalizator rozwoju kontaktów biznesowych na skalę międzynarodową. Unikalny rozwiązania informatyczne programu BioPartnering to możliwość zaaranżowania cyklu bezpośrednich spotkań z potencjalnymi partnerami naukowymi / biznesowymi.

BioPartnering realizuje przesłanie BioForum 2010 - umożliwia i promuje dialog pomiędzy nauką a biznesem w sektorze LifeScience, kluczowy dla podtrzymania dynamiki rozwoju obu tych dziedzin.

BioForum 2010 - jako najważniejsze wydarzenie biosektora Regionu jest doskonałym źródłem pomysłów, produktów oraz innowacyjnych leków, w tym biotechnologicznych. Ponadto BioForum stanowi znakomitą szansę dla pozyskiwania bezpośrednich kontaktów biznesowych z liderami sektora biotechnologii Polski i Krajów Europy Środkowej oraz z liderami projektów badawczo-rozwojowych
o potencjale wdrożeniowym głównie w sektorze biotechnologii, farmacji.

Więcej: www.bioforum.pl

Tagi: BioForum 2010 BioForum 2011 BioForum 2012 life science biotechnologia farmacja

Komentarze KOMENTARZE
Zapraszamy też do dyskusji na największym polskim forum ekologiczne

Twoje imię lub nick
Twój komentarz

Ostatnie wiadomości

genETYCZNE gry

Ochrona patentowa emulsji ciekłokrystalicznej oraz sposobu jej wytwarzania

Może być pomocny w leczeniu chorób o podłożu wirusowym

Zrekonstruowali trójwymiarową strukturę białka, transportującego cholesterol do wnętrza mitochondriów

Start-up zamierza zrewolucjonizować rynek urządzeń rehabilitacyjnych w Polsce

Związki zwane hydroksyapatytami - jak się je wykorzystuje?

Pijane myszy a ludzie