Czy nauka to towar, który trzeba reklamować i sprzedawać?: artykuł nr 6675
2010-03-12 13:35:10 Biotechnologia
Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza naukowców, doktorantów i studentów na spotkanie z Wiktorem Niedzickim - dziennikarzem telewizyjnym i radiowym, autorem programów popularnonaukowych "Laboratorium", "Kuchnia", "Nobel dla Polaka" i innych.
25
marca
godz. 15.00-17.30
Auditorium Maximum UJ, ul. Krupnicza 33
godz. 15.00-17.30
Auditorium Maximum UJ, ul. Krupnicza 33
Już 25 marca Wiktor Niedzicki będzie mógł wyjaśnić, co dokładnie ma na myśli porównując naukę do towaru i twierdząc, że naukowcy winni zmienić swe podejście do popularyzowania wiedzy.
Spotkanie rozpocznie się prezentacją "Jak promować naukę? Jak promować innowacje?", podczas którego uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać doświadczenia handlowców oraz nowoczesne środki i nietypowe formy promocji nauki. Po wykładzie czas na pytania publiczności i dyskusję.
Organizatorem spotkania jest Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu, które tym wydarzeniem rozpoczyna cykl działań związanych ze wsparciem naukowców w promocji badań prowadzonych na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Centrum Innowacji, Transferu
Technologii i Rozwoju Uniwersytetu
Wybrane wiadomości z bitechnologii
- Niemcy: Zgoda na obrót oraz dystrybucję kukurydzy genetycznie zmodyfikowanej MON 810
- Wykład dr Zbigniewa Janowicza, Europejskiego Wynalazcy Roku 2006
- EFSA odrzuciła wniosek Grecji i Węgier o wprowadzenie zakazu na uprawę roślin genetycznie zmodyfikowanych
- Mikrobiot 2008: Przedłużenie terminu rejestracji
- Prawo o organizmach genetycznie zmodyfikowanych
- Unijny rejestr komórek macierzystych
- Jad skorpiona w rzepaku