Czy nauka to towar, który trzeba reklamować i sprzedawać?


Czy nauka to towar, który trzeba reklamować i sprzedawać?: artykuł nr 6675

2010-03-12 13:35:10 Biotechnologia

Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza naukowców, doktorantów i studentów na spotkanie z Wiktorem Niedzickim - dziennikarzem telewizyjnym i radiowym, autorem programów popularnonaukowych "Laboratorium", "Kuchnia", "Nobel dla Polaka" i innych.

25 marca
godz. 15.00-17.30
Auditorium Maximum UJ, ul. Krupnicza 33


Już 25 marca Wiktor Niedzicki będzie mógł wyjaśnić, co dokładnie ma na myśli porównując naukę do towaru i twierdząc, że naukowcy winni zmienić swe podejście do popularyzowania wiedzy.

Spotkanie rozpocznie się prezentacją "Jak promować naukę? Jak promować innowacje?", podczas którego uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać doświadczenia handlowców oraz nowoczesne środki i nietypowe formy promocji nauki. Po wykładzie czas na pytania publiczności i dyskusję.

Organizatorem spotkania jest Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu, które tym wydarzeniem rozpoczyna cykl działań związanych ze wsparciem naukowców w promocji badań prowadzonych na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu


Następna strona

Poprzednia strona

Wybrane wiadomości z bitechnologii