Bądź na bieżąco z wydarzeniami, subskrybuj kanały RSS
     Zobacz inne kanały tematyczne RSS dziennika BIOLOG
Wiadomości | Biotechnologia | Botanika | Ciekawostki | Ekologia | Leśnictwo | Medycyna | Zoologia | Encyklopedia | Forum chemiczne | Forum medyczne |






Komentarze KOMENTARZE
Zapraszamy też do dyskusji na największym polskim forum przyrodniczym

Brakuje... ;(
    Wszędzie szukałam testu z tkanek , nie znalazłam
~Lola(2009-11-25)
biologia
    witam szukam sprawdzianów z biologi do klasy 3 gimnazjum prosze o wysłanie na maila artek120@vp.pl
~bos4444(2009-11-25)
szukam i szukam
    Poszukuje testow do klasy I z ksiazki OPERON ... Pilnie... Bardzo prosze o odpowiedz na meil : tysia01100@o2.pl
~Marsjanka(2009-11-22)
oddychanie
    potrzebne pytania kontrolne z oddychania (klasa 2 gim.)
~patrycja(2009-11-04)
szukam
    szukam testów z chemi dla klasy 3 liceum z wydawnictwa operon.bardzo prosze o odp na mail
~beti(2009-06-24)
a ja??:(
    ej ja tęż chcę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(( oki foch:!!!!!!!!
~gosiaczek(2009-04-28)
beznadzieja
    beznadzieja nie o toc mi chodziło. te zadania są okropne na żadne nie znałam odpowiedzi a uczę biologii. co mam zrobić. przez was czuję się okropnie. moi uczniowie te testy rozwiązują a ja nie umiem. spadajcie na szczaw. pozdrawiam buźki
~albrechczyńska Ocena artykułu: 1. (2009-02-08)
yyy
    Czy są może sprawdziny z 1 lo z ksiazki operon bardzo bym proslila o odp pomidor07@vp.pl
~kasia(2009-02-01)
:)
    Poszukuję testu z układu oddechowego i krążenia. Jestem w pierwszej kl LO na profilu humanistycznym.. Pani od biologii robbi nam testy na dziale bio-chemie.. Testy z vademecum.. Jeśli macie coś.. Napiszcie tuutaj..
~niusia(2009-01-22)
Pomocy!!!
    Potrzebuję testów o stawonogach, grzybach i tkankach!!! ;(
~Anulka13 Ocena artykułu: 1. (2009-01-11)
ale z was marudy ;)
    zamiast sie cieszyc ze mozna cos takiego znalezc w jednym miejscu,nie muszac przekopywac calego internetu to jeszcze narzekacie.. marudy i tyle ;) dla mnie bomba ;]
~Ciuch(2009-01-06)
ekologia
    chciałabym coś na temat sprawdzianu z ekologii z odpowiedziami
~Patrycja Ocena artykułu: 3. (2008-11-08)
;/
    nie ma spr. z całej 1 klasy LO dla poziomu rozszerzonego? ;(
~xyz(2008-06-10)
testy
    Uwarzam, że to nie fer. tych testow nie da sie zobaczyc. chcialabum sie z nich pouczyc, a tu nic.
~misia(2008-05-14)
lol
    fajne dużo wyboru....
~madzia(2008-05-11)
;)
    dobra strona, można się sprawdzić robiąc testy:)) Pozdro dla wszystkich lubiących biologię ;P
~Olutek89 Ocena artykułu: 4. (2008-05-02)
Bla Bla Bla...
    łaaa... chcialambym test o rybyach.. itp. ;/
~Mika Ocena artykułu: 3. (2008-04-03)
spadajcie
    spadajcie niema rzadnych testów z ekologii
~30112020polska(2008-04-01)
błąd w teście botanika ogólna
    Chciałem zauważyć, że lęgniowce nie są już klasyfikowane jako grzyby, a więc pytanie o ściane celulozową jest nieakutalne. :) Pozdrawiam serdecznie
~Bartek Ocena artykułu: 5. (2008-03-31)
metabolizm:/
    poszukuje przykładowego sprawdzianu z metabolizmu, proszę o pomoc...
~karolka(2008-03-23)
:P
    jest 5 ze spr dzieki pozd....papa
~Kaczmarska(2008-02-29)
Układy...
    Potrzebuję sprawdzianów dot. układów: oddechowy, wydalniczy, krwionośny, nerwowy, itp. Proszę o odp. na e-mail.
~patryshia222(2008-02-25)
:|
    witam...mam problem_mianowicie poszujuje sprawdzian,albo jakis zadan dotyczących cytologii(klasa 1LO) i tu nic nie znalazłam... :( Licze na pomoc :)
~justyna17(2008-02-19)
:[
    MArnir nie o to mi chodzi
~Michał Ocena artykułu: 2. (2008-02-14)



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Biolog.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść nadsyłanych opinii.