Czy nauka to towar, który trzeba reklamować i sprzedawać?: artykuł nr 6675
2010-03-12 13:35:10 Biotechnologia
Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza naukowców, doktorantów i studentów na spotkanie z Wiktorem Niedzickim - dziennikarzem telewizyjnym i radiowym, autorem programów popularnonaukowych "Laboratorium", "Kuchnia", "Nobel dla Polaka" i innych.
25
marca
godz. 15.00-17.30
Auditorium Maximum UJ, ul. Krupnicza 33
godz. 15.00-17.30
Auditorium Maximum UJ, ul. Krupnicza 33
Już 25 marca Wiktor Niedzicki będzie mógł wyjaśnić, co dokładnie ma na myśli porównując naukę do towaru i twierdząc, że naukowcy winni zmienić swe podejście do popularyzowania wiedzy.
Spotkanie rozpocznie się prezentacją "Jak promować naukę? Jak promować innowacje?", podczas którego uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać doświadczenia handlowców oraz nowoczesne środki i nietypowe formy promocji nauki. Po wykładzie czas na pytania publiczności i dyskusję.
Organizatorem spotkania jest Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu, które tym wydarzeniem rozpoczyna cykl działań związanych ze wsparciem naukowców w promocji badań prowadzonych na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Centrum Innowacji, Transferu
Technologii i Rozwoju Uniwersytetu
Wybrane wiadomości z bitechnologii
- Stanowisko Polskiej Federacji Biotechnologii w sprawie Projektu Rozwoju Nauki
- Biuletyn Polskiej Federacji Biotechnologii
- Życie ze sztucznej komórki
- Australia: Senat zgodził się na klonowanie komórek ludzkich
- GMO - na biopaliwa, pasze i dla przemysłu spożywczego
- Ludzie-klony. Kopiowanie życia - nowa książka z serii: Pod Lupą Newsweeka
- LTB4 i LXA4